Sziasztok!

Az asztali gépemen Linux Mint Mate 17.3 van, és már kezd az idegeimre menni ;-)

Állandóan némítja a fő hangerőt. Felhúzom, és mindegy, hogy mit
hallgatok, 5-10mp után néma. Enyhén zavaró...

A billentyűzetemre gyanakodtam először (Logitech pár multimédiás
gombbal) , de ha azon nyomom meg a némítást, majd újra, akkor a
beállított hangerő áll vissza, és nem nulla hangerőszint. Amikor
automatikusan történik a dolog, akkor meg a hangerő szabályozónál azt
látom, hogy némítva van, ÉS a hangerő is le van húzva nullára: miután
kiveszem a némítás pipát, a hangerő marad nullán.

A gépben valami Realtek HD Audio van (Intel DB75EN alaplap) , semmi
extra. 3-4 éve megvan szerintem a gép kb., volt már rajta többféle
linux (Debian, Ubuntu, végül Linux Mint) , talán (...) a 17.3-ra
frissítés óta van ilyen gond. De a notebook-om ugyanezt az utat járta
be operációs rendszerekkel, kb. a Linux Mint-et is ugyanolyan
verzióval telepítettem, és ugyanakkor ugyanarra frissítettem, de azon
(szerencsére ;-) nincs ilyen probléma...

Merre induljak el? Mit és hol keressek? Félek, hogy egyszer kárt
teszek a gépben, annyira fel tud bosszantani ezzel a baromsággal ;-)

Üdv:

--
Vastagh Norbert