Sziasztok!

Elnézést, hogy itt ezzel jövök, de más ötletem nincs, hogy hol találhatnék ezzel
kapcsolatos tapasztalatot. Röviden leírom mi a jelenség, aztán természetesen
félrevonulunk -már ha lesz jelentkező- :-)

Olyanok társaságát keresném, akik linux alatt valami módon munkára tudták bírni
az ATMEL-ICE programozót. Arról van szó, hogy a szerkezet kifogástalanul
kommunikál a pc-vel, de nem bír kapcsolatba lépni a CPU-val.
Tárolós szkóppal megnéztem, és az SPI jelalakja nem megfelelő. Nagyon
lassú a jel le -és felfutása valószínűleg ezért nem érti a CPU a
kommunikációt.
A hobbielektorinkás programtöltővel összehasonlítva is lényeges a különbség.
(ugyanazzal az áramkörrel az jól kommunikál)

Avrdude 6.2 programmal próbáltam megszólítani. Az a gyanúm, hogy még
valami paramétert kellhet esetleg elküldeni az egységnek, de nem bírok
nyomára jutni, hogy mi lehet ez, meg hogy az avrdude képes-e ilyen
paramétert küldeni.
Esetleg van-e másik program linux alatt ami helyből tudná kezelni ezt
az eszközt.

Köszönettel:
Gádori Zsolt