Szia!

Picit felületesen futottam át a listát, így ha már írva vagyon amit
írtam "skip"-eld kérlek :)

Szóval amit én gondolok/ajánlok faragd le a hiba lehetőségeket.

Egyből jelalak problémát keresel, de ahogy futtában olvastam, még sok
más probléma lehet, és bár lassan egy évtizede foglalkoztam aktívan
mikróvezérlőkkel, a sok-sok "orális-erotikus-aktus" (ugye tudjuk mit
helyettesítettem :) ) végén szinte minden esetben egy genyó-bit, vagy
rossz bekötés volt.

...és ebben a pillanatban olvasom, hogy megoldottad, így abba is hagyom
az ötletelést :) megtartom magamnak hehe :D

Have fun! ;)

Üdv,
Atmin