Egy check_policy_service scriptet pedig lehet hozzá írni.

Valószínűleg legeneráltatom a teljes címlistát és azt használom, mert
 * ha valamiért nem tudja leellenőrizni az első megoldás a cím meglétét
(jelszócsere az exchange -en, vagy éppen nem megy, vagy csak nem
elérhető, mert pl. újraindul), akkor visszapattintja a levelet. (Bár
lehetne cache -elni a sikeres válaszokat vagy egy napig.)
 * A backup MX teljesen máshol van, nem éri el az exchange ldap portját.
 * És amúgy is, azért jön ide a levél, mert az elsődleges nem megy. :)
 * Tudok róla, ha változás van, majd csinálok egy szkriptet, amit
lefuttatok, ha kell. Ez leszedi a listát és szétmásolja ahová kell.

Szerintem az MX-re nem kell címlista.

Ha az ém MX-em küldi nekem a levelet és nincs ilyen rcpt akkor nem visszadobom 5xxx-el, hanem kuka.

Ugye a nálam futó POLICY-nál megkapom a SENDER-IP -t :)

A konkrét megvalósításon agyalni kell egy kicsit, de sztem megvalósítható.

ui: a check_policy_service -van egy hibája, ha több címzett van, akkor csak az első címzettek kapod meg és megkapod még azt, hogy mennyi a címzettek teljes darabszáma.

Most nézem a milter-t :)

--
  [Varadi Gabor]