Hola Eulàlia,

Només dir-te que el primer enllaç de la teva pàgina no es correspon amb la descripció. És un enllaç al W3C a una pàgina sobre fulls d'estil CSS i està en anglès.

L'enllaç Iniciació pàgines web amb Html, català apunta a una pàgina que no existeix.

Tret d'aquest parell d'errors, he de dir que la pàgina és un bon recull. Ara mateix m'apunto l'adreça a les meves Adreces d'interès   ;-)

Atentament,

Francesc