El dl 18 de 09 del 2006 a les 16:22 +0200, en/na eduard va escriure:
> Gràcies Vicent i Joan Carles per les respostes. Ja ho havia provat amb
> automatix i ara ho he fet amb easyubuntu, però continuo sense poder
> veure els videos wmv amb el firefox. Ho hauré de fer amb el konqueror,
> que sí que va bé per això.
>
> Salut,
>
> Eduard

Bones a tothom;

Si teniu instal·lat el mplayer ( i us funciona) us aconsello que hi
afegiu el mplayerplug-in i amb el Firefox no tinc cap problema per veure
tots els tipus de video que corren per la xarxa.

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/