Ja tinc les línies del sources list sense # i els codecs instal-lats. A més, en escriure about:config al firefox em diu que té instal-lat el realplayer, no mplayer. Alguna dec haver fet malament...
Enganxo el contingut del about:config per si us dóna alguna pista

SHOCKWAVE FLASH
Nom del fitxer: libflashplayer.so
Shockwave Flash 7.0 r63
Tipus MIME             Descripció          Sufixos  Habilitat
application/x-shockwave-flash     Shockwave Flash     swf     Sí
application/futuresplash     FutureSplash Player     spl     Sí

DEFAULT PLUGIN
Nom del fitxer: libnullplugin.so
The default plugin handles plugin data for mimetypes and extensions that are not specified and facilitates downloading of new plugins.
Tipus MIME     Descripció     Sufixos     Habilitat
*         All types     .*         No

Helix DNA Plugin: RealPlayer G2 Plug-In Compatible
Nom del fitxer: nphelix.so
Helix DNA Plugin: RealPlayer G2 Plug-In Compatible version 0.4.0.572 built with gcc 3.2.0 on Sep 15 2005
Tipus MIME                   Descripció        Sufixos  Habilitat
audio/x-pn-realaudio-plugin   RealPlayer Plugin Metafile  rpm   Sí

i després ve el java i l'adobe reader, res més.

En/na Oliver Hernandez Valls ha escrit:
Hola,
  El problema que tens és que les codificacions de videos (mpeg4, etc) no són
GPL i per defecte l'ubuntu només permet instal·lar programari compatible GPL.
Això vol dir que de codecs per veure vídeos mpeg, avi, etc. res de res.
  Per veure tot tipus de programari, GPL i no GPL, cal que accedeixis al fitxer
/etc/apt/sources.list i descomentis les línies que comencen per "dev" o bé per
"dev-src".
  Tot seguit podràs baixar-te els codecs que vulguis per a veure vídeos amb el
totem. Per començar prova amb el xine.

Salut i sort!

--> Missatge original de eduard ([EMAIL PROTECTED]) per a linux@softcatala.net
enviat el 17/09/2006 22:11:49

#Hola,
#
#Utilitzo el kubuntu dapper i fins ara mai no he pogut veure
#els videos #de la web de tv3. Si algú sap si és possible em podrieu dir #si us plau #què he de fer?
#
#Gràcies per endavant.
#-----
#Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la
#vostra
#subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/
#-----

<hr>