Merhaba Alper,
Şahsen bende düşüncene mutabıkım. Ürün satmaktan ziyade memleketin durumu
ve yapılması istenilenler malum.. Amerika'da mevcut olan durum farklı ancak
dün ve bugün "Aaa bakın oldu, oluyor vs." diye karıştıran çok vatandaş var.
Tabi milletimizin maalesef bu hususlarda farkındalık düzeyi zaten malum.
Farkındalığın en yakın zamanda en hızlı şekilde yükselmesi dileğiyle..

*Saygılarımla,Sarpkan TEKALEV*

Lütfen bu mesajı basmadan önce çevre sorumluluğunuzu düşünün!
Please consider your environmental responsibility before printing this
e-mail!

Cevap