Fetö'nün sosyal medyaya saldırmasını beklemek abesle iştigaldir. Adamların
en iyi oldukları alan sosyal medya ve trol işi hatta Hükümet'e bunu
öğretenler konumundalar.

Diğer sistemlere bir saldırı olur mu konusunda da en çok korkacağım UYAP ve
güvenlik birimlerinin iletişim networkü olur diye düşünüyorum, son
kullanıcı konumundakileri etkileyecek işler yhapacaklarını sanmam. Ayrıca
askeri operasyonlarında gördük ki ele geçirme konusunda pek becerikli
değiller bu yüzden yapacakları saldırıların DDOS vari karışıklık çıkartma
saldırıları olacağını bekliyorum.

Cevap