Herkese merhaba,

Firmalarımıza mail hizmeti veriyoruz bu firmalarda kullanılan bazı email
hesaplarımızdan dışarı doğru sürekli zararlı yazalım link içeren emailler
gittiğini görüyorum. Email hesabının şifresini değiştirdiğim halde hala
gitmeyede devam ediyoruz. Hatta bazı emaillerde subject kısmında email
hesabının şifresinin bile gittiğini görüyorum. Sizce bu mailin kurulu olduğu
bilgisayarlarda nasıl bir tarama yapmalıyım bu emailleri durdurmak için nasıl
önlem tavsiye edersiniz. Şifresini dğeiştirdiğim hesabının nasıl oluyorda her
seferinde şifresi tekrar yakalanıyor.

Bu şekilde yaklaşık 5 tane email hesabı var. Şimdiden destekleriniz için
teşekkürler

--
İBRAHİM ÇELİK
Sinara Labs. E-Posta Tehdit Simülasyonu