Merhaba ,

    Her bir mail hesabı için yada domain bazında Bir Saat içerisinde
gidecek mail sayısını limitlemenizi öneriyorum. İlgili kurumun
bilgisayarlarında virus olduğu için siz ne kadar değiştirmiş olursanız
olun, yeniden viruslu mailler gitmeye devam edecektir. şifre değiştirme
gerçek çözüm değil. Viruslu bilgisayarların temizlenmesi gerekiyor.

   Qmail kullanıyorsanız, Procmail eklentisi ile, mail içeriğinde geçen bir
string i yakalama yoluna da gidebilirsiniz.
yakalanan bir kelime olduğunda direk gönderme sil diyebiliyorsunuz.

bir başka yol ise,

   bu musteri Domainini farklı bir IP ye alıp, Bu IP ye bağlanan
kullanıcıların IP lerini analiz edin, örneğin SPAM mail gönderen mailler
yurtdışı ise, 25 + 587 portlarını bu domain için yurt dışına
kapatabilirsiniz. (Real bir çözüm değil ancak işe yarayabilir)

Saygılarımla İyi Çalışmalar Dilerim,
Vedat ELÇİGİL