S debian 2.2 sam i se opitwam da si naprawia boot disketa s drug kernel
(2.4) wmesto standartnia (2.2.17) w instalacionnoto CD na Debian, taka
che da mi poddyrja promise controler, koito go niamashe w 2.2.17...ta
znachi prawia make config, sled towa make bzdisk i se okazwa che
failowete na disketata ne se chetat, koeto e nai-weroiatno zashtoto e
fat...formatiram s superformat no pak se okazwa fat :((( i wyshtost
dd-to mi kazwa che wsichko e nared, toest che na disketata ima bzImage,
ama ne stawa i ne stawa....niakakwi predlojenia...inache kato trygna da
installwam na mashinata s promise-a ot cd i instalacionnata procedura ne
mi namira diska...normalno...nali e udma66 i w 2.2.17 niama driver za
nego...ta taka ot pusto w prazno..