On Mon, 5 Feb 2001, Rumen Krasstev wrote:

> S debian 2.2 sam i se opitwam da si naprawia boot disketa s drug kernel
> (2.4) wmesto standartnia (2.2.17) w instalacionnoto CD na Debian, taka
> che da mi poddyrja promise controler, koito go niamashe w 2.2.17...ta
> znachi prawia make config, sled towa make bzdisk i se okazwa che
> failowete na disketata ne se chetat, koeto e nai-weroiatno zashtoto e
> fat...formatiram s superformat no pak se okazwa fat :((( i wyshtost
> dd-to mi kazwa che wsichko e nared, toest che na disketata ima bzImage,
> ama ne stawa i ne stawa....niakakwi predlojenia...inache kato trygna da
> [...]

Hich ne e slozhno,pravil sum go za nqkolko mashini
Pogledni v install manual-a na debian,tam si pishe, che trqbva prosto da
kompilirash image , v koeto ima initial ramdisk,loop device i oshte 1-2
neshtica zadulzhitelno, i posle kvoto si dobavish sam. Sled tova si
napisvash edna defaultna disketa, s mdel triesh image i s mcopy si
napisvash tvoq tam, kato predi tova si pusnal scripta ot disketata , kojto
pravi kernela da mozhe da bootva kakto to si iska.... Rabota za nqkolko
mins. e :)))