На 17 април 2001 (вторник) в 15:42 часа Stanislav Lechev (AngelFire) писа:
> mda...
> move bi si praw ....
> mnogo e rabotata po poddryvkata...
>
> no zashto tochno debina...
> az bih glasuwal za Slackware...

Защото една от целите, при разработването на Дебиан, е да бъде много
лесно на негова основа да се правят нови дистрибуции.  Да се направи
дистрибуция на основата на Дебиан е работа за един ден, защото всички
необходими инструменти са налице и са част от дистрибуцията, а при
Slackware ще трябва сами да ги адаптираме.

Всъщност и да не правим BG-Linux, Дебиан си е BG-Linux (имам предвид
бъдещия Дебиан).  Просто при инсталацията потребителят казва, че иска
поддръжка за кирилица (task-cyrillic) и готово.

Това, което обаче не ми харесва при Дебиан и затова може да се наложи да
се направи BG-Дебиан е: много рядко излизат нови версии (веднъж на 2
години) и не се побира на 1 CD и значи не може да стане притурка на
списание.

> razni mandrake, corel, redhat... tnt sa mnogo user
> friendly spored mene i ne sym siguren che shte imame
> golqm uspeh
> debian-a pyk ne e za wseki ...
> po tochno toj e za naprednalite
>
> a slackware-a e nqkyde posredata spored mene :)

А според мене Slackware е подходящ за съвсем напреднали и съвсем
начинаещи, другите дистрибуции са по средата. ;-)

        С поздрав: Антон Зиновиев
                   [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]

  • ... Ivan Dimitrov
  • ... Luben Karavelov