На 19 май 2001 (събота) в 15:16 часа Ivaylo Toshev писа:

> Нека Антон Зинониев да каже от каква помощ има нужда !

Да ми каже някой как мога да ползвам CVS-сървър от компютър, който не е
свързан с Интернет (т.е. моя). ;-)

> Аз бих го помолил ако има възможност да стане "виртуален организатор"
> на усилията на всички желаещи да превеждат - щото това е основната
> работа.

Мисля, че от това няма нужда.  Просто нека всеки, който желае да помогне
с нещо за преводите да се абонира за списъка [EMAIL PROTECTED]
Този списък може да стане колективен "виртуален организатор".  Чуждите
преводачески групи си имат такива списъци.  Там всеки може да получи
помощ при трудни преводи.  Преди да се започне някой превод може да се
обяви това, за да не се получи дублиране на усилията.  Ако на някой
преводач не му достига времето, може да обяви това на
[EMAIL PROTECTED], за да може друг желаещ да го замести и да не
остане превода неподдържан.  (Това е нормална практика в Дебиан и не е
срамно човек да каже, че няма време.)

>       Защото друго е като покажеш LINUX с KDE ( сори Сашо, че не казах
> GNOME ;-)) който говори на Български, ама не само по менюта, а и
> help-ове - Всичко!!!!!

Много ми се иска това да стане.  Обаче знаете ли какво ще бъде
последствието от това: Microsoft ще си преведат офис пакета на български
език.

Във ФМИ имаше среща на студентите с представител на Microsoft за източна
Европа и там той намекна, че такъв превод е започнат, но от България не
идват достатъчно пари, за да бъде той рентабилен.  Много ясно обаче си
пролича, че са уплашени от Open Source.  Готови са на всякакви отстъпки,
за да си запазят монопола.  Подариха на ФМИ всичките си софтуерни пакети
(вкл. бета-версиите).

        С поздрав: Антон Зиновиев
                   [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]

  • ... Julian Stoev