az v toia duh iskam da kaja , 4e pritejavam arhivno
kopie na edno vremeshnia Komanden Organizator -
"KOMORG" , otkradnat kato ideia veroiatno ot norton
comander,makar , 4e poslednia se poiavi dosta po
kasno.
tozi KOMORG e takava antika , 4e veroiatno bih mogal
da prodam licenziranoto si kopie za basnoslovna suma ,
osiguriavashta sledvashtia seminar na LUG primerno v
Sheraton ;-) ... eeeh!

sheguvam se razbira se! no KOMORG naistina pritejavam,
kakto i KARATEKA,AZTEC,TAKE2,GREMLINS i razni drugi 8
bits krasoti :-)

georgi

http://auctions.yahoo.com/
  • ... Alexader Shopov