Georgi Chorbadzhiyski wrote:
> http://www.linux-bulgaria.org/lug-bg-list/archive/2001/May/0062.html
>
> Не си чел внимателно майлинг листата :-))

Naprotiv, cheta dosta vnimatelno neshtata, svqrzani s desktopa.
Opitah sqveta ti oshte togava, no yadec! Netscape-a si praska
na 8859-1, ako vqveda kirilski bukvi, nezavisimo ot ukazaniyata
v preferences.js  i liprefs.js .  Moga da pisha s xemacs na
1251, no mi stana navik da polzvam netscape za poshtata. xemacs-oviya
mailer gnus ima ogromni vqzmozhnosti, no tryabva da se chete mnogo,
za da izpolzva pqlnocenno, a vse nyamam vreme...

Kakto i da e, vqprosqt mi beshe koe e pravilno vse pak, "microsoft-1251"
ili "windows-1251"? Anton kazva "ms...", no headerite mu sa "windows...",
pqk i sqm vizhdal v drugi BG forumi da se kazva, che sme na "windows-1251".

Pozdravi,
Minko
  • ... Ivan Petrov
    • ... George Danchev