ako uspeesh da kompilirash mplayer-a , to MTRR ( v config-a na kernela
CONFIG_MTRR)  ima smisul ako si s Pentium Pro (i nagore ) i AGP , PCI video
card .  Kontrolira dastupa na CPU do memory i performance se uveli4avala 2
puti i pove4e :))) . Vij v kernela za pove4e info . No kompilaciqta na
mplayer ne zavisi ot tova . Prosto sled kato go kompilirash mojesh da pravish
i malko tunning , vij kakvo ti output-va  ./configure  nakraq  - tam  pishe
za tunninga .

 Az si iteglih mplayer-main-current.tar.bz2  i se kompilira bez griji .
Ako puk ne mojesh da go kompilirash i ne namerish precompilied binaries
.tar.gz , iztegli binary v  .rpm i s rpm2targz go napravi .tgz , ili puk
napravo go instalirai ot rpm , dano mine ...
Drugo  ne se sestam . A kolkoto do rabotata na prograsmistite , v 4iqto
suglasuwanost  se sumnqwash , ami ve4e po4ti vsi4ki polzwat CVS servers i
drugi podobni blaginki , taka 4e takiva zabozvaniq sa 99,99 % izklu4eni :)))

Adi derzai :)))

              • ... Minko Markov
              • ... Georgi Chorbadzhiyski
              • ... Svetoslav Nikolov