Някой да знае линкове и информация за отворени проекти
на обектни хранилища (обектни бази данни), сорсове,
документация. Нещо от сорта на Objectivity и POET.
Всъщност имам някои доста сериозни идеи за подобна
архитектура която би внесла - да не се изхвърлям, но
мисля революционна (еволюционна) концепция в Линукс
архитектурата.
Не знам дали някой е запознат с т.нар. DOT.NET
архитектура на Microsoft, (имам предвид не това което
се пише и рекламира по списанията, а това което става
отдолу, ядрото) но мисля че може да се предложи нещо
доста доста по-гъвкаво, по-просто, и да не влачи
проблеми от преди 10 години. Просто трябва да се
обединят подходящо вече разработени софтуерни проекти,
оттам нататък всичко се разгръща.
Идеята е да не се открива топлата вода, в крайна
сметка предполагам за всеки фрагмент от един такъв
бъдещ проект вече е работено някъде.