az ot tova pismo ne moga da shvana mnogo kakvo to4no
celish , no dano da ti pomogna s tova koeto shte ti
kaja.

imash 3 stoinosti deto ti gi risuva: MAX -
maksimalnoto za denia natovarvane ,AVERANGE - sredno i
CURRENT -tekushto. ot CURRENT bi mogal da vijdash
sastoianieto na liniata si ,tova po default se
update-va na 5 min.

tova koeto si promenil po CFG-to shte se vidi sled
presmiataneto na novite kartinki,ako MRTG-to ti e
staro shte se naloji da iztriesh vsi4ko v direktoriata
v koiato displayvash za da si sazdade nanovo failovete
, ina4e shte vijdash starite kartinki , v novite
versii ne e taka, no az polzvah stara i brah jadove.

g.