aha ! sega razbrah.
parvo vij ot helpa razlikata mejdu 'gauge' i
'absolute' ednoto natrupva , a drugoto ti vrashta
razlika ot predhodnata stoinost. Vzemesh tova koeto ti
dava stoinosti i izpolzvash 'unknaszero' opciata
,koiato ti slaga 0 ako niamash stoinost i polu4avash
imenno 10+5+0,samo vnimavai koe ot dvete shte polzvash
dali 'gauge' ili 'absolute' shtoto s ednoto shte
grumne(ne pomnia s koe ).
Ako ne polu4ish rezultat , moje da pristapish kam
variant koito spored men e po-dobar: pishesh si script
,koito ti podava na MRTG-to tova koeto iskash da
display-nesh i MRTG-to samo ti go risuva.dostatu4ni sa
mu dve 4isla za da ti narisuva grafikata, a
sastoianieto na liniata si mojesh da polu4ish po
bezbroi na4ini , kakto i ima bezbroi software po
vaprosa.

georgi