Hello George,

Wednesday, July 04, 2001, 8:56:51 AM, you wrote:

George> ok , neka admini-te na techno-link da si kajat 4esno kakuv transfer na den
George> ili sednica ili mesec pravi free.techno-link.com ( ako ne e nqkakva taina
George> razbira se ) !
George> az oplakwaniq nqmam :)

George> On Wednesday 04 July 2001 18:18, you wrote:
> [...]
George> ===========================================================================
George> A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
George> http://www.linux-bulgaria.org/ Hosted by Internet Group Ltd. - Stara Zagora

Sigurno dosta goliam nali v tova im e dalaverata :) Vsichki naeti
linii na tehni klienti i sa na trafik, tochat imenno ottam :) A nali
se seshtash che tozi traffic na techno-link im izliza bezplatno.
Za drugo mi e dumata - "A kakvo da pravim nie s gajdite", koito
razchitame na razni pornografii kato EOL (Europe Online) ili drug
satellite ISP, chijto adres ... ne se vpisva v BG peering-a, taka da
go reka? :))

Predpolagam veche si se svetnal za kakvo ide rech.

moni

--
... You can never make something idiot proof because the idiots are so clever!