On Thu, Jul 05, 2001 at 10:00:05AM -0400, Latchesar Ionkov wrote:

|interesno zashto w takyv sluchai powecheto ot software-a, koito polzwame se
|pishe w US ;)

Напълно ли си убеден? ;-)

|Az mislia che prichinata e druga. Powecheto hora tuk, koito biha si
|proveriavali poshtata imat laptops. W powecheto normalni hoteli ima DSL ili
|cable inet (wkliuchitelno PCMCIA network card wyw wsiaka staia). Po
|letishtata telefonite imat data ports. Taka che za nikogo ne e problem sled
|kato ima laptop da si proveri poshtata na _sobstvenata_ si mashina. Pone az
|ne sym ostaval bez inet nikyde dosega.

Това го знаеме... :-) Ние скромно не е като да нямаме лаптоп (поне
защото бях на конференция и ми трябва за представянето) и не е като да
не сме търсили къде да го включиме. Също така не е като да не сме
питали в свестен хотел (150$ на вечер, на 2 спирки от Пентагона).
Единственото, което намерих беше един почитател на AOL, който от
съжаление ме пусна на собствения му акаунт през модем, но както се
досещаш, ssh е доста трудно за ползуване през AOL...

Телефоните на летищата според мен се подразбират. За тях няма изобщо
какво да говорим. Оставаше и да ги няма...

|A, ako mi kajete che niakade drugade po sveta mojesh da imash cable inet s
|bandwidth >400K/s download i >150K/s upload za $30/mo (oswen w Japan moje
|bi), mnogo bih se uchudil.

В кампуса в SNU, откъдето пиша има wireless 10/100 LAN, който обхваща
около 3 км^2. Но в града има на всеки 300 метра интернет кафета 24
часа/365 дена в които скоростта е от порядъка за който говориш.

Всеки си има своите кусури, но мога определно да кажа, че USA са много
назад в широкото домашно използуване на cable, DSL,...

--JS