Chakaj malko Vasile. Neshto ne razbiram tuka. Mislja si, che Ivan ima
edna gateway machina s 2 interface, t.e. 1 modem za wruzka s ISP-to i
pone 1 mrezhowa karta za lichnata (private) mrezha. Ta tozi gateway ima
2 IP adresa. Na modema e publichen i validen adres registriran w
http://www.icann.org/, a na lichnata mrezha e publichno nevaliden adres.
Kak togawa shte stane re-routewaneto samo s netmask hitrinki? Tuk
trjabwa IPNAT. Ako wuobshte za towa stawa wupros. A inache Nikola e
prav. PPP ne mozhe da ima druga netmask osven ff.ff.ff.ff
Jordan (at home)
http://www.cse.dmu.ac.uk/~jordan/