Za point-to-point ili za point-to-multipoint govorim? Po princip, ako
shte se pravi dialup server, to toj se prawi s point-to-multipoint
configuracija. Togava w configuracionnijat script prosto se dava
netmask ot strana na servera i wsichko zaspiva.

Az maj se otwljakoh, zashtoto prawja analogii mezhdu Linux i Solaris.
Jordan (at home)
http://www.cse.dmu.ac.uk/~jordan/