tochno taka. tova e mnogo dobro predlojenie. az sum napulno suglasen da
pomagam v prevejdaneto na vsqkakvi open source materiali. prosto trqbva da
se napravi nqkakva sxema i dadena kniga da se razcepva na glavi kato vseki
na dobrovolni nachala prevejda ne po-malko ot 1 glava. dobre e ot
nachaloto da se prevedut purvite 1-2 glavi i da se izkarat po-chesto
izpolzvani termini. mdam. napulno ZA sum da pomagam.

    Ivan Dimitrov
System Administrator
  [EMAIL PROTECTED]