Не че не съм съгласен със всичко изложено до тук, но да видим как стоят
нещата от другата страна:
1. Надали от тази книга ( пък и от която и да е) има сериозна печалба.
2. Онлайн версия - бас държа че всички ( поне членовете на този лист) ще си я
дръпнат и няма да си я купят.
3. Къде е смисълът от ползата ?
4. Цената не е кой знае колко голяма.
5. Имайте в предвид че точенето на книгата ще доведе до доста голям разход на
трафик.
6. ...

П.С. Не ги защитавам. Просто смятам че горе изложените от мене доводи имат
известен смисъл. Защото иначе може и хард копие да няма на пазара на
Български.

Понеделник 13 Август , 2001 12:07 , Kliment Ognianov написахте:

Ivaylo Toshev
SAIR Linux /GNU
Certified Professional
http://linux.itce.com