On Thursday 30 August 2001 17:16, you wrote:
> Suglasen. Vcera instalirah purvata si mashina na Linux (chist a ne pod
> W2K/VMware
> imam predvid) i to beshe tochno ot Mandrake 8.0 CD-to na Personal Computer
> World
> ot May tazi godina. Za okolo 1 chas stana na:
>
> Pentium 200 MMX
> 64 MB RAM
> Quantum 3,2 GB
> TEAC 524E
> Matrox Mistique
> bez sound
>
> iskah da imam edna raboteshta mashina sus gcc nad 2.95 za da moga da se
> [...]
Yavore, dokolkoto znam Mandrake imat i 2-ro CD , no vinagi moshesh da
instalish i "vunshi" softwareta na koqto i da e distribuciq, tq direktoriqta
/usr/local e za tva po princip... ama togava ti ste trqbva da za grizhish ako
tova software iska oste nesto za pravilnata my rabota ili ako confliktira s
nesto ve4e instalirano ... tva oba4e ne e bolka za umirane:)
Oba4e, popregledaj dokumentaciqta na Debian, ste razberesh 4e tva e cqla
strategiq, a ne prosto distribuciq (s nad 4000 paketa) ...
4eti, misli i preceni  :)