> Yavore, dokolkoto znam Mandrake imat i 2-ro CD , no vinagi moshesh da

        Ima

> instalish i "vunshi" softwareta na koqto i da e distribuciq, tq
direktoriqta
> /usr/local e za tva po princip... ama togava ti ste trqbva da za grizhish
ako
> tova software iska oste nesto za pravilnata my rabota ili ako confliktira
> nesto ve4e instalirano ... tva oba4e ne e bolka za umirane:)

        Mi nali ottam trugnaha neshtata. Opitak se da instaliram RAV
Antivirus
        za qmail. Njakak razpaketirah RPM-a ma se okaza che se praveli i
drugi neshta
        pri instalacijata na RPM-a. Reshih da instaliram rpm 4.0.2 (na
Slackware 4.0).
        Obache pri --initdb kaza she iska lib(neznamkvosi).so.2 ot Berkeley
DB. Trugnah da slagam
        db-3.3.11 na Berkeley ma poiska glibc 2.2 az imam 2.2.3 na tar.gz,
ma se okaza che za
        da gi compiliram mi trjabva gcc 2.95 minimum, kojto ot svoja starana
iska sed 3.02
        make 3.79 i autoconf 2.13 (a ne 2.50 kakvoto imah az). I pri gcc
neshtata zajadoha
        4 puti compiliram i vse neshto e kakto trjabva, Zatova pridurpah
edna stara brakma
        i instalirah Mandrake 8.0 pone da ne startiram ot Slackware 4.0 na
i486/100 sus 24 MB RAM

> Oba4e, popregledaj dokumentaciqta na Debian, ste razberesh 4e tva e cqla
> strategiq, a ne prosto distribuciq (s nad 4000 paketa) ...

        Chuval sum che e mnogo stabilna systema ma i muchna za nachinaeshti
kato men

> 4eti, misli i preceni  :)

Yavor Atanasov