znatshi to e 5 LV paketa zashto tam ima dva vestnika spisani e i karta
za net-card za 2 leva

inatshe spisanieto triabva da go ima i otdelno po 1.5 leva..

w momenta redakciata e w otpuska na 3-ti septemvri sme w ofisa.. i vseki
jelaesh shte moje da doide i da si kupi linux spisanieto daje s 30%
otstapka ot redakciata..

prosto zavaish na 02 656764/656796 tarsihs vili stoikova razbirash se s
neia tia otgovaria za razprostranenieto i si go kupuvash ot neia..