mi bqx pisal na redakciata oshte zimata kota imashe mislq 3 broq, ot tam
mi pratixa web site na spisanieto (koito v momenta ne se seshtam). nqkolko
meseca po-kusno na site-a si beshe nepromenen i samo 3 broq... osven tova,
tova spisanie vuv varna nikoga nesum go vijdal... a az tursix...

    Ivan Dimitrov
System Administrator
  [EMAIL PROTECTED]
  ++359-052-244114