Zdravejte, zdravej Valeri!
Hem sum suglasen s teb, hem i ne sum!
Valeri e prav, 4e tuka se govorjat mnogo prazni prikazki i 4e
dejstvijata sa malko. Glavnijat ni mproblem, e 4e vsi4ki sme naemnici
zaviseshti ot parite na njakoj drug. Az naprimer zagubvam goljama 4ast
ot vremeto si da pravja PC-ta za hora, koito imat izlishni pari i njamat
ponjatie za kakvo da gi izpolzvat. Ako mojehme da si pozvolim
finansovite sredstva shtjahme da "prevedem" Linux na ponjaten za horata
ezik. T.e. njamashe da reshavame s nashite usilija problemite na malka
grupa hora i da pravim Linux kutijki, koito rabotjat bezupre4no do
takava stepen, 4e nikoj v dadena firma da ne se seshta, 4e mail,WEB i
t.n. stigat do nego blagodarenie na sushtija toja Linux. V momenta sum v
Dimitrovgrad i sum v Internet zala. Predi 2 dni vidjah nnamrushten 4ovek
v sushtata tazi zala da stoi pred Yast na edin SuSE Linux, no dneska
ustanovjavam, 4e celija trafik se "upravljava" ot edna BozaME. Kakvo
izliza... Horata 4uvat, vijdat i v krajna smetka nerazbirat silata na
Linux. Trjabva da ima organizacii i firmi, koito sreshtu zaplashtane da
vurshat instalacija i nastrojka na Linux. I to ne kato provajdereite
(napr. vuv Varna - kudeto imam pove4e pogled vurhu tezi neshta) -
vajnoto e da raboti i tova e. Trjabva da se objasni na sobstvenicite,
zashto si vurshi dobre rabotata. Ako NIE imahme finansovite sredstva za
tova, vsi4ko shteshe da e bezupre4no.
Onzi den na rabota se roveh v edna broshura na njakakuv provajder,
kudeto pisheshe -"Nie izpolzvame Windows 2000, zashtiten ot Linux".
Prozvu4a mi kato nie izpolzvame lajna (izv. za necenzurnija izraz)
garnirani sus smetana.
Zashto shte si pazim buglivite survari s Linux (btw. takuv e slu4aja i s
itinerum v Sofia, kudeto sum im insatliral Windows2000 Server zaradi IIS
i vsushtoto vreme im napravihme PC za Linux - za ruter i firewall). Ami
otgovorut e, 4e horata znajat kakvo e WIndows! Trjabva da ima firmi s
reklami - "Nie izpolzvame Linux!" i "silata na Linux raboti za vas" i
t.n.
Neznam razbrahte li me, no problemut e , 4e si pileem vremeto za
strani4ni neshta (s malki izklju4enija) za da mojem da se hranim, kogato
pazarut ni 4aka, 4aka da mu dadem tova,  ot koeto se nujdae ...

Oleg
  • ... Valery Dachev
    • ... Антон Зиновиев
      • ... Valery Dachev