On Sun, 9 Sep 2001, Oleg Shishmanov wrote:

> Zdravejte, zdravej Valeri!

Zdrawej,

> Hem sum suglasen s teb, hem i ne sum!
> Valeri e prav, 4e tuka se govorjat mnogo prazni prikazki i 4e
> dejstvijata sa malko.

Ne, tuk se prikazwat mnogo hubawi prikazki, mnogo cenni idei se dawat. Towa,
koeto iskam da kava e, che towa si ostawat samo idei.

> Glavnijat ni mproblem, e 4e vsi4ki sme naemnici zaviseshti ot parite na
> njakoj drug. Az naprimer zagubvam goljama 4ast ot vremeto si da pravja
> PC-ta za hora, koito imat izlishni pari i njamat ponjatie za kakvo da gi
> izpolzvat.

I az rabotq, i az imam rabota. Nikogo ne karam da q prenebregwa. No i az
imam swobodno wreme. I otdelqm OT NEGO, za da naprawq neshto, kogato moga.
Ne zabrawqjte, che Microsoft sa Microsoft, zashtoto towa im e rabotata i,
zashtoto da sa Microsoft im dostawq udowolstwie, kato oswen towa si
namazwat. Tam nachinyt na mislene e "kak move chowek da si izkarwa
prehranata s Linux ?". Move nqkoj ot Microsoft - abonati na tazi lista, da
go potwyrdi. Zashtoto towa e wyprosyt, kojto mi se zadawa ot drugata strana.

> Ako mojehme da si pozvolim finansovite sredstva shtjahme da "prevedem"
> Linux na ponjaten za horata ezik.

Goworq za horata, koito izqwiha gotownost da dadat nqkakwi sredstwa i ne go
naprawiha.

> Trjabva da se objasni na sobstvenicite, zashto si vurshi dobre rabotata.
> Ako NIE imahme finansovite sredstva za tova, vsi4ko shteshe da e
> bezupre4no.

Ne wivdam s kakwo finansowite sredstwa shte podkrepqt argumentite ti za
izpolzwaneto na Linux. Finansowite sredstwa ne prawqt Linux po-dobyr, prawqt
go horata.

> Onzi den na rabota se roveh v edna broshura na njakakuv
> provajder, kudeto pisheshe -"Nie izpolzvame Windows 2000, zashtiten ot
> Linux". Prozvu4a mi kato nie izpolzvame lajna (izv. za necenzurnija
> izraz) garnirani sus smetana. Zashto shte si pazim buglivite survari s
> Linux (btw. takuv e slu4aja i s itinerum v Sofia, kudeto sum im
> insatliral Windows2000 Server zaradi IIS i vsushtoto vreme im napravihme
> PC za Linux - za ruter i firewall).

Nqkoj pomni li na kakwo tochno e Microsoft.com ? Siguren sym, che servers
otpred ne sa Windows'es, no sym pochti siguren, che otzad wsichko e Windows.

> Ami otgovorut e, 4e horata znajat kakvo e WIndows! Trjabva da ima firmi
> s reklami - "Nie izpolzvame Linux!" i "silata na Linux raboti za vas" i
> t.n.

Horata ne znaqt kakwo e Linux, a za tezi, koito sa chuwali towa ime, Linux
znachi "slovno", "strashno", "neuprawlqemo", "trudno" i oshte kakwoto se
setite. Towa, koeto ni trqbwa e neshto, koeto da gi ubedi w protiwnoto.

> Neznam razbrahte li me, no problemut e , 4e si pileem vremeto za
> strani4ni neshta (s malki izklju4enija) za da mojem da se hranim, kogato
> pazarut ni 4aka, 4aka da mu dadem tova, ot koeto se nujdae ...

Kakyw pazar ?!?!?! Towa e Linux. Za towa, che nqkoi hora ne izpolzwat
swobodnoto  si wreme za populqriziraneto na Linux, nikogo ne moga da
uprekna. Celta mi e da uprekna tezi, koito zaqwqwat, che shte pomognat i
shte naprawqt neshto, a ne prawqt nishto.

. . . . . . . . .                             Best regards, Valery Dachev
: User ID      : Valery Dachev <[EMAIL PROTECTED]>                      :
: Homepage     : http://valery.zonebg.com/                              :
: PGP Key ID   : 1024D/1C4C9712 (DSA)                                   :
: Fingerprint  : C451 0CC8 8EB4 655C D7C8  9D7F DCE9 C14E 1C4C 9712     :
: Homepage     : http://linux.zonebg.com                                :

  • ... Valery Dachev
    • ... Антон Зиновиев
      • ... Valery Dachev