On Thursday 25 October 2001 15:30, you wrote:
> За да разрешим тези проблеми, не е нужно да се прави втора
> мейлинг-листа и така да ги отлагаме в бъдещето. Тяхното
> съществуване се дължи на няколко
> причини:
> 0. Търсачката не работи добре.
> 1. FAQ-ът на групата не е стигнал доникъде.
> 2. Често отговорите са неадекватни.

Iskam i az da wnesa nqkoi otochneniq:

> 0-->Спас не е нужно всеки път да обяснява пред какви
> трудности е изправен по поддръжката на листа и сайта. За

Wqrno e che ne trqbwa postoqnno da obqsnqwam kakwi problemi imam sys lista.
Nadqwah se che sys tezi obqsneniq ste dam malko force na nestata.
Kakto i da e.... Pochti sym gotow sys hardware.
Kogato go naprawq i pusna w dejswie problemite sys tursachkata ste se reshat
(tochka 0).
Drugoto obashe nqma da moga- ne moga az da pisha FAQ.
(sega pak ste se powtorq) Ako nqkoj napishe FAQ ste go publikuwam dave i na
segashiq server.
Do sega nikoj ne e pratil  nesto nowo po uchebnika.
Nqkolko choweka se hwanaha da pishat knigata (towa za men licho e podwig).

Neka fondaciqta da ne se zanimawa sys men i lista. Neka se zanimawa sys
propaganda (ako na nqkoj mu zwuchi grozno, neka da si zameni dumata sys
druga) na GNU/Linux.

(Pak ste se powtorq) Lista NQMA da ima moderator.
Zapiswaneto ste e kakto do sega: open +confirm.

Az se zanimawam sys tozi list zastoto wyw nego ima nesto MNOGO cenno.
Toj systestwuwa i doprinasq polza bez da ima oficialna organizaciq i bez da
ima rykowoditel.
A towa za BG e nesto unikalno. Nas (stadoto) wse nqkoj trqbwa da ni wodi

Tolkowa po wyprosa. Nadqwam se tozi theard da byde zatworen i da nqma poweche
lishni napadki mevdu nas.

Spas Pavlov