На  6 октомври 2001 (събота) в 02:03 часа Luben Karavelov писа:
> proekto-ustav, ili po-tochno uchreditelen akt za fondacia "svoboden
> software", tova, za koeto govorih predi sedmica v lista, e na
> http://luben.bgone.net/fondacia.php
>
> ima niakoi neshta, koito triabva da se dopylniat i poopraviat. a vie
> mozhe bi shte zabelezhite poveche netochnosti ot men. zatova
> pregledaite vyprosnia uchreditelen act.

Има един много основен проблем. Трябва да се посочи кой е член на Общото
събрание.  Фондациите нямат членове, така че няма начин да се каже, че
членовете на фондация "Свободен софтуер" са и членове на общото
събрание.

Другото, което си мисля, е субективно. Мисля си, че няма да имаме
възможност да попълним със желаещи да работят хора едновременно два
органа -- управителен, и контролен съвет.

Следват някои дребни предложения:

В чл.10 думите "Фондацията изготвя доклад" да се заменят с
"Управителният съвет изготвя доклад".

В чл.14 изрично да се добави, че Общото събрание има право предсрочно да
прекратява мандата на членовете на Управителния съвет.

В чл.17 ми се струва проблемно всяко решение да се взема с мнозинство
2/3.  Така дори един управителен съвет не може да се избере.

В чл.20 да се каже кой избира членовете на управителния съвет.

        С поздрав: Антон Зиновиев
                   [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]

  • ... Luben Karavelov
    • ... Антон Зиновиев