malko komentari / preporalki/  po osthrediavaneto na fondacia:

/ mouta firma e tshelen na dve organizacii s idelan cel - BAIT (
Bulgarian Association for Information Technology) i
BAI - Bulgarian Association for Internet w BAI sam i tshlen na
upravitelnia savet../

1. absolutnbo sigurno li e tshe triabva da e fondacia ? - fondaciata e
edno takova neopredeleno neshto
tova reflektira i varhu problemat zasegnat ot anton za obshtoto
sabranie..../ az vse si mislia za associacia /

2. prekaleno mnogo neshta ima opisani w ustava...... ama napravo
detajlno.. moje bi e po dobre da se posotshat samo niakolko po obshti
neshta - svarzani s razprostranenieto i zashttata na otvorenia kod

3. triabva da ima moralen kodeks ( i dwete asociacii w edin moment
stignahme do tazi neobhodimost )

4. tshlen 9-ti - Hem sme s idealna Cel hem shte razprostraniavame
diskove, knigi i shte davame saveti.. ???
/ dori i da stane taka edva li e nujno da se pishe w ustava - taka moje
i da ne mine w sad ili neshto podobno/

5. toia kontrolen savet mi se vijda izlishen...... / znaete li tshe w
dejstvitelnost Uprav. Savet na BAIT se sabira vsika sedmica a na BAI
wseki wde sedmici ?) - i tova otnema dosta vreme na utshastvashtite w
Upravitelnite saveti..

kakto kazah po-gore imam izvesten opit w sazdavaneto na asociacii ( a
sigurno i drugi ot vas imat podoben)

obiknovenno neshtata protitshat po slednia red:

1. sabirame se entrusiasti na edno miasto ( zala) obmeniame mnenia i se
formira ideiata
2. izbira se advokat koito da predloji i predviji dokumentite w sada (
dokumentite ne triabva da otgovariat samo na nasheto litshno mnenie ami
i na tekutshtite zakoni )
3. w saotvetsvie s ustava se izbira upravitelen savet..
4. zapotshvat edni maki po sadilishta za okolo 6 meseca - shtoto onaia
zapetajka ne bila na miastoto si i t.n.
5. naj-nakraia zapotshva rabota organizaciata

IDEIATA ZA SRESHTA IDVASHTATA SEDMICA E DOBRA - neka se ogovorim niakade
da se sreshnem i da zapitshnem da rabotim po vaprosa

pone shte se vidim na jivo koi sme entusiastite w dejstvitelnost.......

vasko

Антон Зиновиев wrote:

> На  6 октомври 2001 (събота) в 02:03 часа Luben Karavelov писа:

> Има един много основен проблем. Трябва да се посочи кой е член на Общото
> събрание.  Фондациите нямат членове, така че няма начин да се каже, че
> членовете на фондация "Свободен софтуер" са и членове на общото
> събрание.
>
> Другото, което си мисля, е субективно. Мисля си, че няма да имаме
> възможност да попълним със желаещи да работят хора едновременно два
> органа -- управителен, и контролен съвет.
>
> Следват някои дребни предложения:
>
> В чл.10 думите "Фондацията изготвя доклад" да се заменят с
> [...]

  • ... Luben Karavelov
    • ... Антон Зиновиев
      • ... Luben Karavelov
      • ... Vasko Tomanov