На  8 януари 2002 (вторник) в 09:34 часа Zachary Evgeniev Dimitrov писа:

> Opitvam se da napravq i da poddyrjam Slackware versiq na paketa bglinux.

Доста време ще отнема правенето на дублиращ bglinux.  Обаче втори човек,
участващ в разработката на bglinux е добре дошъл. :-)

Ако си почнал да изучаваш скриптовете на bglinux, забрави за версии 2.x
и 3.x, защото при 4.0 те са доста опростени.

> vyv XF86Config faila dobavqm, pytq kym shriftovete po sledniq nachin:
> -cut-
> FontPath    "/usr/local/X11R6/lib/X11/fonts/cyrhack/extreme.cp1251"
> FontPath    "/usr/local/X11R6/lib/X11/fonts/cyrhack/extreme.iso-8859-5"
> FontPath    "/usr/local/X11R6/lib/X11/fonts/cyrhack/extreme.koi8-r"
> FontPath    "/usr/local/X11R6/lib/X11/fonts/cyrhack/extreme.koi8-u"
> -cut-

При 4.0 няма такива директории, така че това отпада.

> Sled tova dobavqm:
> -cut-
> xcyr bg bds grp:toggle
> cyrhack on
> -cut-
> vyv xinitrc ili .xinitrc v zavisimost dali e za cqlata sistema ili za
> daden user (kato root ne polzvam X)

cyrhack също не съществува при 4.0.

> Nakraq promenqm .bash_profile ili /etc/profile (pak spored izbora)
> -cut-
> # Bulgarian Localization:
> export LANG=bg_BG.CP1251
> cyr -k bg_bds -e cp1251 -s uni -f16 --save
> unset LC_ALL
> LANG="bg_BG.CP1251"
> LANGUAGE=bg,mk
> export LANG LANGUAGE
> -cut-

Досегашните версии на bglinux дават погрешна стойност на LANGUAGE.
Правилното е с двуеточие вместо запетая, например:

LANGUAGE=bg:mk:en_GB

> Parametyra -v za cyr, za koito syvetva Georgi Hadjigeorgiev e
> neobhodim za Slackware 8.0, no ne e zadyljitelen za 7.0.

Някой знае ли нещо повече за тази мистерия?

> Mejdu vprochem neznam dali /usr/local/bin/set-bulgarian-env e obyrkan no
> pri men izliza nechitaemo, dori sled kato sistemata mi e kirilizirana,

При bglinux-4.0 текстът би трябвало да е читаем. Не е ли? Тогава помага
опцията -N.

> predpolagam che tova e ili zaradi iso-8859-5 encoding-a v nego ili koeto e
> po-veroqtno problem na Slackware distribuciite,

Slackware е единствената съвременна дистрибуция, използваща kbd вместо
console-tools.

С поздрав: Антон Зиновиев

  • ... Ivan Dimitrov
    • ... Yavor Ivanov
      • ... Zachary Evgeniev Dimitrov
        • ... Yavor Ivanov
          • ... Zachary Evgeniev Dimitrov
            • ... Антон Зиновиев
              • ... gggg ggg
              • ... Alexander Shopov
                • ... Emilian Georgiev
                • ... Teodor Georgiev
                • ... Emilian Georgiev
                • ... =?windows-bg?b?3/Hl7SDP8ODs4PLg8O7i?=
          • ... Georgi Chorbadzhiyski
            • ... Ilia Trendafilov
              • ... Georgi Chorbadzhiyski
          • ... Антон Зиновиев