> Досегашните версии на bglinux дават погрешна стойност на LANGUAGE.
> Правилното е с двуеточие вместо запетая, например:
>
> LANGUAGE=bg:mk:en_GB

Мога да докладвам и за програма, която се обърква от неправилната
стойност на LANGUAGE - абиуърд. 3 часа ми трябваше да открия проблема,
бъговете се оказаха два , така че ще е хубаво да оправиш този проблем.
Другият проблем вече съм го докладвал на раработчиците и работят
по-него. Решиха го, но на мен ми харесва повече друго решение и малко ги
ръчкам в правия път ;-)
ал_шопов

Alexander Shopov         Bulgaria Sofia 1421 4 Cherni Vrah Blvd.
TopTeam                  NMZH, tel. +(359 2) 655 096, 656 796
ComputerNews             Be responsible to yourself and the world:
editor-in-chief          against viruses use condoms and GNU/Linux!

  • ... Ivan Dimitrov
    • ... Yavor Ivanov
      • ... Zachary Evgeniev Dimitrov
        • ... Yavor Ivanov
          • ... Zachary Evgeniev Dimitrov
            • ... Антон Зиновиев
              • ... gggg ggg
              • ... Alexander Shopov
                • ... Emilian Georgiev
                • ... Teodor Georgiev
                • ... Emilian Georgiev
                • ... =?windows-bg?b?3/Hl7SDP8ODs4PLg8O7i?=
          • ... Georgi Chorbadzhiyski
            • ... Ilia Trendafilov
              • ... Georgi Chorbadzhiyski
          • ... Антон Зиновиев