2 kratki dumi ... az po princip imam cp1251, osven tova, kato dojde neshto
na koi8, selectvam, iconv -fkoi8 -tcp1251 , paste-vam, ctrl-d i si go
vizhdam. Osven tova, ima pone nqkolko convertora ot kirilica do nqkakva
metodievica, lynx-a naprimer se spravq prekrasno. Ako ima zhelaeshti, shte
subera malko informaciq i programki, shte gi kacha nqkude, i mozhe da
slozhim linkove otnqkude, da znaqt horata...

A i nikoj ne mozhe da me ubedi, che e trudno da se chete kirilicata... ne
e zadulzhitelno i fonts da imash, siguren sum, che nqkoj po-malko murzeliv
ot mene shte ti post-ne edin red s tr neshto drugo-neshto kojto obrushta
cp1251 v metodievica :)))

  • ... Peyo Hristov
    • ... Vasil Kolev
    • ... Ognyan Kulev