Wtf? Nali si ima archive na listata, kvo poveche trqbva? Kojto iska,
otiva na archive, i chete... kato tolkova ne mozhe da si nameri
kirilica... I v krajna smetka mnogo po-lesno bi se napravilo tova
v samiq mailinglist archive, vmesto da se burnika kude li ne
(az naprimer schitam ideqta za webmail za uzhasno nepriqtna, i izpolzvema
vuv suvsem krajni sluchai - ne samo za tova seva stava vupros, a po
princip).

  • ... Vasil Kolev
  • ... Ognyan Kulev
    • ... Vasil Kolev