> Edna ot prichinite da go polzvam e taia - prenasiam i drug traffic
Po raznite mu tam design guideowe pishe che tranzitnite routeowe e redno
da se prenasqt s BGP a pytishtata kym izhodite ot AS-a ti prez nqkakwo
IGP. Ama towa sa si design guideowe, koito se bazirat na mnogo
predpolojeniq koito dopuskam che w twoq sluchaj ne wajat :)

> Pak kazvam - ne go polzvam za routing mezhdu razlichni
> gradove - a v edin grad priemi che edna mashina A ima vryzka
> do mashina B i mashina C . i ako mashina B ia ima, da minava
> ottam, kato chast ot ip-tata zad neia da minavat pyk prez
> mashina C (v smisal prost primer) A i mi e mnogo po-lesno da
> polzvam ibgp kogato stava duma za transit a i ... mozhe da e
> moia greshka, no *zadalzhitelno* vinagi slagam route-map na
> bgp peera tochno koi da e nexthopa (nikoga ne izpolzvam
> next-hop-self, etc - poradi prostata prichina che obiknovenno
> 2-ta peera pochti nikoga ne sa directly connected)
Shtom ne sa directly connected trqbwa da se podsigurish che mashinata
m/u tqh e naqsno koi destinationi na kyde da rutira (koeto sym ubeden
che si se setil :) ).

> Da, znam che otgovora mi e amatiorski - no az niamam
> vyzmozhnost da polzvam CISCO za celta.
Ne mislq che ima nqkakwa direktna wryzka m/u profesionalizma na otgowora
ti i rabotata s Cisco ili kojto i da e drug vendor na mrejowo
oborudwane.

I wse pak mislq che srawnenieto s japankite i plawnicite beshe dobro :)

BR and take care,
Boyan