On ?, 2002-04-02 at 18:14, Iassen Pramatarov wrote:

>  В събота в се събрахме около 30-тина души, повечето членове на Сдружението за
> свободен софтуер и други, които се интересуват от обявената тема и са имали
> възможност да дойдат. Беше направено предложение да се съберат адресите на
> хората, с които няма контакт.
>  След кратко запознаване, първият проблем, който бе обсъден, беше начинът, по
> който трябва да се реагира на появилата се новина за закупуване на преведени на
> български програми на Microsoft от Държавната Администрация. В медиите нямаше
> конкретна информация за такава сделка, затова решихме първо сериозно и бързо да
> [...]

Като неприсъствал мога само да кажа: Благодаря за изчерпателното резюме!

Единствената информация която липсва от него според мен са имената(и
e-mail-те) на хората поели ангажимент по всяка от посочените точки за
действие. От същите тези доброволци би трябвало да получим и някаква
призблизително изчисление на времето за изпълнение на посоченото
действие както и последаващи мини-отчети за напредъка в изпълнението.

Подобни "детайли" постигат двояка цел.
1. Създава се отчетност на дейността така че всеки да има идея кой за
какво е поел отговорност.
2. Става ясно кой всъщност върши работата т.е. кой най-много заслужава
бирата :)

Поздрави за успешно проведения форум.
Янко.