Hello lug-bg,
  както пиша в sublect-a, имам проблеми с една стара (но "златна" :D)
  машина. Проблема се състои в зареждането на драйверите за EISA SCSI
  контролера. Има и проблеми около видеото, но те не са ми грижа. Ето
  по-подробно за какво търся помощ:
  1. как да заредя драйвери за този контролер по време на
  инсталацията? Всичко, което намерих из Мрежата се отнася до пачване
  на ядрото. Иначе самия пач няма проблеми да се намери, има и
  описание на инсталацията.
  2. как се прави драйвер диск? Тази възможност може да се използва,
  (появява се по време на инсталацията) но откъде и как да го направя?
  3. един възможен вариант е да пачвам готова инсталация с наличните
  двайвери, но после какво да го правя това ядро? По-точно как може да
  се продължи с инсталацията?

  Иначе всичко описано по-горе съм го изпробвал изпод RedHat, но нямам
  нищо против да опитам и с друга Linux дистрибуция, при положение, че
  някой е борил с успех подобни проблеми. "Шапката" се зарежда
  нормално, т.е. boot-ва от CD-то. После продължава в тхт. режим, но
  когато дойде момента за RPM-тата дава грешка, че не може да зареди
  драйвери за hdd-то. До същия момент се стига и ако се прави
  инсталация през мрежа (FTP).

  Помагайте!

  p.s. пак да уточня, че става дума за Adaptec AIC7770 EISA контролер.
  Там нещата са доста по-криви :)

--
Best regards,
 Vladimir Gerdjikov