аз да питам по един такъв въпрос (леко е процедурен ;-) ?
явно има не малка тенденция и желание да се превежда и българизира. из
българското айпи пространсво, на разни места могат да се намерят разни бг
проекти. лошото е, че няма синхронизация към момента. може да се окаже
например, че някой big_bg_linux_user превежда интерфейса на дадена програма,
без да знае, че някой друг прави това. та, е ли е възможно някъде из
българското айпи пространсво да се сетне едно CVS, евентуално с
CVSweb+web|ftp servs ? т.е. девелопмънта да става на едно място и евентуално
впоследствие да се праща до upstream developers разните .po files и каквото
трябва. ако те не ги приемат -> живи и здрави - ние ще си ги ползваме ;-)
пак там може да се пакетира за разните дистрота и да се мята на http|ftp, и
пак ако по някаква причина дистрибуторите не приемат тези packages -> живи и
здрави, ще си ги ползваме само ние. да, чувал съм, че има sf, да ама да са
живи и здрави ;-) щото не винаги предоставят работно място, камара неща им
висят на главите и може би са си прави хората. разбира се не става въпрос
само за преводни работи, Васил Колев е събрал и разни други хакове писани от
българи ;-) . случайно видях и секция преводи на http://linuxfocus.hit.bg/ .
много добре се е погрижил човека, но комуникацията и синхронизацията куца без
поддържането на сорсовете в CVS repository и distro packages на http|ftp
(хайде този път за пример ще дам KDE ;-). та какво може да се направи по този
въпрос? не става въпрос за изграждането на поредния съпер як сайт портал,
просто 2-3 демончета за по-лесното българизиране на софтуера. да знам, че
bandwith-а и hardware-а е пари ;-).

адмирации за поредния академичен материал на Веселин Колев.
ISC знаят ли за теб, наистина не се шегувам, да ;-)
адмирарам също и переводчиците на sql-ledger ;-)
по една или друга причина едни се заканиха, други го преведоха,
но това едва ли е от някакво значение ;-)

оф пак стана амнайсет часа ... лягам ... но оставам в multi user mode ...

--
Greets,
fr33zb1

    • ... Павел Михайлов