Napravi si smetka, kakav napredak shte ima, ako tezi, koito mogat da
pishat virusi vpregnat usliiata si v neshto po-polezno, naprimer v
razrabotki na programi pod LINUX za obuchenie v uchilishtata...

Po princip mozheshtia syzdava, tozi koito ne mozhe, nauchava neshto
vredno, dori ne go nauchava i savsem dobre, i go prilaga nad ostanalite
za da rushi.. mozhe bi za da podtisne v sebe si komplex za malocennost
ili za da vidi, che pone za mig e neshto poveche ot drugite, zashtoto
iavno takiva momenti v zhivota mi sa riadkost.

    • ... Alexander Velin
    • ... Teodor Georgiev
  • ... Konstantin Ivanov
    • ... Teodor Georgiev