On Sat, Apr 20, 2002 at 03:08:10PM +0000, Ясен Праматаров wrote:

> Какъв всъщност е проблемът? Че човекът не трябва да вярва? И за това
> молиш бог? Извини, но аз като пиша нещо, се обосновавам, за да не е
> нужно да ми пишат писма с очевидни въпроси.. Този твой отговор само
> запълни още малко кутиите на около двеста човека. И, може би, те показва
> като човек на абсурда - молиш Бог хората да не вярват.
> Нека пишем смислено! Ако имаш нещо против писмата ми по темата за
> вируса, кажи какво е. А такова писмо.. Докато го четях, хрупах вафла и
> насмалко да се задавя ;)

Ami... w interes na istinata niamam dumi, s koito da izrazia
vpechatleniata si ot tvoia posting. V obshti linii ideiata e:

Opazil ni bog ot "dostavchici", koito vzemat pari za uslugite si i derat
gorkia izstradal balgarski narod. Vmesto da podariavat dostapa i to
nai-dobre anonymous, za da ne sazdavat izlishni problemi na "hackerite",
pisheshti virusi - vse pak triabva da se grijat za privacyto si horata.

Opazil ni bog sashto taka ot gnusnite pisachi na smislen software deto
vmesto da dokajat, che nikoi ne moje da im poprechi da praviat kakvoto si
iskat chrez pisane na zlovreden kod, se zanimavat s tova da praviat (po
edin ili drug nachin, a poniakoga i sreshtu zaplashtane) jivota na
drugite po-lesen.

I ne na posledno miasto - da ne poviarvash kak taka otkazvat da
proiaviat razbirane pustite mu potrebiteli, koito vmesto da si varshat
obichainata rabota habiat suma ti nervi i sredstva da se spasiavat ot
virusi, opitvashti se da im zadrastiat connection-a (prez sashtite onezi
dostavchici-kojoderi), da im sasipiat dannite i software (napisan ot
sashtite onezi gnusni i zalizani pisachi na polezen software) ili
poniakoga dori da im skapiat hardware... e na tova mu vikam az progress.

Gore-dolu tova se sadarjashe v onui "Боже опази... да не повярва
човек..."

Moje bi e polezno da spomena, che dokato chetiah poshtata ti ne shtiah, a
napravo se zadavih... ne ochakvah da sreshtna podobno stanovishte v edin
(ili edna?) LUG ;-)

  • ... Anton Tinchev
    • ... Alexander Velin
    • ... Teodor Georgiev