zdrasti,
vizda mi se dosta utopichno tvoq chovek da vzeme kakyvto i da e kurs za
tolkova malko vreme, no vse pak mozesh da razgledash stranicata na iTCE
http://www.itce.com , pone te sa (dokolkot znam) edinstvenite
predstaviteli (zasega) na VUE i A+. Mislq che samite im certifikacionni
izpiti sa ne poveche ot 3-4 dena. Tova mezdodrugoto e mnogo interesna tema
molq ako ima nqkoj predstavitel na iTCE v listata da razqsni malko
vyprosa, syshto i ako ima drugi nachini i firmi za izpitvane, koito sa
vyveli linux/unix kursove/certifikati da se vkliuchat v diskusiqta.
tova e.

Cheers,
Miroslav Nikolov
/*