On Mon, May 27, 2002 at 10:15:55PM +0000, Mladen MILEV wrote:
> Interesuvam se ot edna i susta tema po dva povoda.
>
> Za edin chovek mu trqbva sertifikat ot kurs/seminar svurzans linux za
> da si opravdae idvaneto v Bulgaria. Vuzmojni dati sa 3-8 Uni ili 18-25
> Uni (izkluchitelno malko dni spored men, no az ne opredelqm).
> Znam che informaciata e zatrudnqva mnogo turseneto na reshenie. Po
> vuzmojnost Sofiq ili Varna. Ako seminara/kursa e obqven v Internet ste
> e oste po dobre.

Pri nas shte pravime kurs po Linux (na frenski :)) za sertificirane pred LPI (Linux
Professional Institut). Posle syshtite shte gi pravime i na bylgarski. Kursa obache
shte e ot 10 do 21 uni.

Mojesh da mi pishesh obache na [EMAIL PROTECTED], mojeme da namerime niakakvo reshenie.

Po povod na tova nashe obuchenie, interesuvam se ot niakoj, koito znae Linux i frenski
ednovremenno.

rgds,
Andrei Boyanov