On Wed, 29 May 2002 19:59:54 +0300
"Stefan Myankov" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> ZaXL - che e licensed, licensed e, ama ai mi kaji kolko chilqka tuka
> chetat utf-8.

        Az go cheta bez griji povecheto mail clienti go chetat, niakoi kaza za pine
kak stavalo, ami ne otnema koi znae kolko vreme da se napishat dva filter-a s iconv
naprimer i da se chete okay.

> Brqh izvinete che pomolih da go resend na drug po utvyrden standart.

        Ako si govorim za standarti windows-1251 takuv li e , neshto mi se gubi tuka?

> Lelio rosi v hotmail ima li poddryjka na utf, ili poneje az nqmam kfo

        V browsers ima, v hotmail neznam :) ne polzvam :)

> da pravq i se karam na horata za shtqlo i neshtqlo (male kyf prostak)
> ti reshi. che she mi se karash? Ne se li se zamislql/a pone vednyj,
> che ako sega ne kaja che imam problem moje da prodyljat horata da

        Vsichki hora triabva da se syobraziat s tebe moje bi ,ako imash
problem pitai za reshenie, ne iziskvai tova ot drugite.

> prashtat na utf? A moje bi mi beshe interesno da razbera kakvo pishe,
> a moje bi nqmam vreme da se rovq iz arhivi?

        A horata dali im e interesno i imat vreme da scrolvat 100 reda bozi, koito
opredeleno ne se chetat i to ne ot encodinga. i na kraia ima dva reda text ?

        Zashto ne si reshish problema sam, a iskash horata da ti go reshat
syobraziavaiki se s teb ?

Ako ne mojesh pitai  kak da cheta utf8 che v momenta ne moga ,mai ideata na listata e
tova da si pomagame,  a ne repostvaite che ne moga da go procheta.

        Izobshto niamah namerenie da predizvikvam 'flame war' ili neshto ot sorta,
ama mi e smeshno che horata deto nai mnogo obiasniavat koe se chete i koe ne
i osven tova nishto drugo ne kazvat, vednaga obiaviha che imalo flame war.
A napravete spravka v arhiva kakuv procent mails sa na tema 'ne ti e veren encodinga'.
Kakva e ideata kato ne iskash da prochetesh neshto da zanimavash cialata lista,s
murzela si da si convertirash edin text i da go prochetesh ili zashto ne pomolish
avtora v private mail da ti go send s drug encoding. A vmesto tova QUOTE CELIA mail (
koito sled kato e minal prez klienta ti mnogo zorlem moje da se prochete ) i
demonstrativno da kajesh moia klient ne go chete tova pusnete go pak.  Az tova
go smiatam za chista proba SPAM , sorry.

--
have fun,
alex
          • ... Vladimir Gerdjikov