--- [EMAIL PROTECTED] wrote:
> [...]
> ли начин на Openoffice да му се каже какво да бъде името на
> документа по
> подразбиране? Освен това може ли да се разреши по някакъв начин
> показването на името на документа да си излиза на български, а не
> със
> странни символи?
> Другия въпрос ми е за Ghostscript. За X - а използвам Type1
> шрифтовете
> от bglinux и Truetype от Win98. В момента не съм ги описал във
> Fontmap
> -a на Ghostscript. Необходимо ли е да ги включвам и това ще подобри

Ako (ps) file-a za pechat sydyrza izpolzwanite w nego shriftowe (wiz
dolu) - ne e neobhodimo wsichko da e opisano wyw Fontmap-a na
Ghostscript. No mai ne wsichki programi wklyuchwat shriftowete wyw
failowete za razpechatwane. A i towa ne winagi e neobhodimo. Zatowa
mislya che ne e izlishno da se opishat wsichki nalichni shriftowe wyw
Fontmap - ne otnema mnogo wreme, i spestyawa wyzmozni problemi,
wklyuchtelno i pri pechata na bylgarski.

> Има ли начи при печат,
> например
> от Openoffice, да му се укаже да използва същите шрифтове, като
> екранните или да "включи" шрифта в ps файла и изобщо този процес
> управляем ли е?

Mislya che OpenOffice awtomatichno dobawya wsichki izpolzwani
(vektorni) shriftowe wyw *.ps file-a. Towa uwelichawa razmera na *.ps
fail-a sredno s po 100KB na izpolzwan shrift. Wednyz za proba byah
naprawil wyw Writer file s golemina edna stranica A4, na koyato byah
izpisal tekst s 30-40 razlichni (Type1) shrifta. File-a wyw *.ps
format beshe kym 5MB...

HTH